Subject: RE: 20250415_EER2561UAS_02-03MAY25_SIPA-KONUVERE_KL
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 09:01:00 +0300

Tere

Edastan kooskõlastatud taotluse.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 16, 2025 7:27 AM
To: Eve Härm <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: 20250415_EER2561UAS_02-03MAY25_SIPA-KONUVERE_KL

Tere

Palume kooskõlastust EER2561UAS NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 4:00 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250415_EER25XXUAS_02-03MAY25_SIPA-KONUVERE_KL

Tere

Ala tunnus on EER2561UAS.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>  | Lõõtsa 5, Tallinn
11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 12:02 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250415_EER25XXUAS_02-03MAY25_SIPA-KONUVERE_KL

Tere

Palume tunnust

A)EETT B)2505021500 C)2505031800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER25XXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 585533N0241626E – 585546N0241905E – 584850N0242144E –
584957N0242937E – 584908N0243005E – 584818N0242440E – 584713N0242442E –
584644N0241859E - 585533N0241626E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5681 9422

F)SFC G)2000FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.